
ЗМІСТ
Розділ 1 |
Освітнє середовище закладу освіти |
Розділ 2 |
Система оцінювання здобувачів освіти |
Розділ 3 |
Педагогічна діяльність педагогічних працівників |
Розділ 4 |
Управлінські процеси |
Розділ 5 |
Пріоритетні завдання на шляху реалізації Концепції нової української школи у 2024/2025 навчальному році
У 2024/2025 навчальному році пріоритетними є такі напрями освітньої діяльності:
- продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»;
- впровадження у 7 класі нового Державного стандарту базової середньої освіти (далі – Державний стандарт);
- подолання втрат у навчанні, зумовлених спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф;
- посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції;
- розвиток навичок інформаційної гігієни під час війни;
- просвіта з питань особистої безпеки;
- психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу.
«Освітнє середовище»:
- створення сприятливого освітнього середовища, забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці;
- покращення процесу організації харчування, введення буфетної продукції;
- підключення системи автоматичної пожежної сигналізації приміщення опорного закладу;
- придбання шкільних меблів (стінки, учнівські столи, стільці);
- формування зон відпочинку здобувачів освіти у приміщенні та на шкільному подвір’ї ;
- створення належного інформаційно-ресурсного центру;
- закупівлю ліцензійного програмного забезпечення, контент-фільтрів;
- встановлення системи оповіщення/радіовузла у приміщенні опорного закладу;
- придбання сучасного спортивного майданчика та закупівля спортивного інвентарю для забезпечення реалізації Концепції «Нова українська школа»;
- облаштування ресурсної кімнати відповідними корекційними засобами з урахуванням нозологій дітей з особливими освітніми потребами та облаштування класу безпеки;
- оприлюднення на вебсайті, інформаційних стендах плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу;
- встановлення бруківки на шкільне подвір’я.
Система оцінювання здобувачів освіти»
- систематично інформувати здобувачів освіти про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень у різних формах: в усній формі, шляхом розміщення на інформаційному стенді у класі, через електронну пошту, інші;
- впроваджувати самооцінювання, взаємооцінювання та формувальне оцінювання;
- систематично відстежувати та коригувати результати навчальних досягнень кожного здобувача освіти;
- здійснювати моніторингові дослідження зі стану викладання навчальних предметів;
- створити умови для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами та учнів, які навчаються за індивідуальною формою здобуття освіти;
- залучати представників учнівського самоврядування до розробки Системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти (за потреби внесення змін);
- реалізовувати системний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів;
- надавати здобувачам освіти чіткі інструкції щодо виконання завдань;
- зосереджувати освітній процес на оволодінні учнями ключових компетентностей, а не на відтворенні інформації.
«Педагогічна діяльність педагогічних працівників»
У 2024/2025 навчальному році продовжується поетапне впровадження Державного стандарту базової середньої освіти (далі – Державний стандарт), відповідно учні 6 класів закладів загальної середньої освіти переходять на нову модель навчання. Упровадження Державного стандарту спрямоване на зміни в організації освітнього процесу, які мають забезпечити можливості формування ученицями/учнями ключових компетентностей і наскрізних умінь, визначених Законом України «Про освіту», та сприяти вихованню ціннісних орієнтирів відповідно до Концепції «Нова українська школа».
Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому та профільному середньому рівнях освіти:
-
- запровадити в освітню практику використання сервісів, мобільних додатків, які дозволяють створювати інтерактивні вправи, опитування, обговорення, тести;
- надалі впроваджувати в практику форми індивідуальної та групової роботи з дітьми
- подолання втрат у навчанні, зумовлених спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави;
- впроваджувати сучасні методи, інноваційні технології навчання, які відповідають Концепції «Нова українська школа» та Державних стандартів початкової та базової освіти;
- постійно реалізовувати вчителям під час проведення навчальних занять компетентнісний підхід і простежувати наскрізні змістові лінії;
- розробити індивідуальні освітні траєкторії для дітей, які цього потребують;
- розробити індивідуальні освітні траєкторії між учителем, практичним психологом і батьками;
- оприлюднювати на сайті опорного закладу, у своїх блогах, у фахових виданнях публікації, методичні розробки, матеріали до навчальних занять;
- простежувати в опорному закладі зростання якісно-кваліфікаційного рівня педагогічних працівників;
- педагогічним працівникам брати участь в інноваційній дослідно-експериментальній роботі;
- використовувати вчителям під час проведення навчальних занять особистісно зорієнтований підхід до навчання;
- здійснювати просвітницьку роботу щодо важливості дотримання педагогічної доброчесності;
- вдосконалювати вчителям свої навички з використання ІКТ.
«Управлінські процеси»
-
- своєчасно розміщувати на своїх відкритих електронних ресурсах використання всіх отриманих коштів, товарів, робіт і послуг;
- постійно вивчати потреби учасників освітнього процесу;
- регулярно оновлювати інформацію на сайті школи, сторінках закладу у соціальних мережах;
- регулярно та обґрунтовано здійснювати матеріальне та моральне заохочення педагогічних працівників;
- контролювати дотримання норм академічної доброчесності та вживати необхідні дії для протидії фактам можливих їх порушень;
- приділяти увагу проведенню освітніх та інформаційних заходів, які спрямовані на формування в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції.
Розділ 1. Освітнє середовище закладу освіти | ||||
серпень-вересень |
||||
Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
||||
1 |
Проведення поточного ремонту приміщення шкільного укриття |
серпень |
Блага Л.Я. Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Утеплення стін будівлі школи |
серпень |
Блага Л.Я. |
|
3 |
Встановлення бруківки на шкільному подвір’ї |
серпень |
Блага Л.Я. |
|
4 |
Закупівля м’яких меблів для зон відпочинку учнів |
серпень |
Блага Л.Я. |
|
5 |
Встановлення обмежувача швидкості на проїжджій частині вулиці перед центральним виходом зі школи |
серпень |
Блага Л.Я. |
|
6 |
Встановлення системи оповіщення/ радіовузла у приміщенні опорного закладу |
серпень |
Блага Л.Я. |
|
7 |
Закупівля ліцензійного програмного забезпечення, контент-фільтрів |
серпень |
Блага Л.Я. |
|
Охорона життя і здоров`я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Організація харчування. Створення належних умов для харчування учнів. Поновлення матеріально-технічної бази харчоблоку та їдальні. |
До 01.09.2024 |
Блага Л.Я., Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Створення комісії з метою розслідування нещасних випадків. |
До 01.09.2024 |
Блага Л.Я., Кицканюк Г.М. |
|
3 |
Поновлення паспортів транспортних засобів |
До 01.09.2024 |
Веселовська Г.М. |
|
4 |
Вступний інструктаж з охорони праці з новоприбулими працівниками |
01.09.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
5 |
Вступний інструктаж з охорони праці з новоприбулими здобувачами освіти, вихованцями дитячого садка. |
01.09.2024 |
Кицканюк Г.М. Класні керівники |
|
6 |
Тиждень безпеки руху дітей та попередження травматизму |
23.09-27.09.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. Класні керівники Мишкун Д.А. |
|
7 |
Здійснювати контроль за харчуванням вихованців |
Постійно |
Строцень О.М. Танчак О.І. Кицканюк Г.М. |
|
8 |
Проводити моніторинг стану здоров’я здобувачів освіти |
Постійно |
Строцень О.М. Кицканюк Г.М. |
|
9 |
Організувати класне і вчительське чергування у опорному закладі. |
|
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
10 |
Забезпечити своєчасне прибирання шкільних приміщень обслуговуючим персоналом закладів |
Постійно |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Збір інформації про дітей і підлітків, які не приступили до занять 1 вересня 2024/2025 н.р. та вжиття заходів щодо залучення таких дітей до навчання. Участь у Всеукраїнському рейді «Урок». |
До 05.09.2024
|
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Тиждень протидії булінгу (цькування) за окремим планом. Ознайомлення усіх учасників освітнього процесу з антибулінговою політикою та її складовою – Планом заходів із протидії булінгу (цькуванню) |
16.09 - 20.09.2024 |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М., Танчак О.І. |
|
3 |
Складання порад «Як допомогти дітям впоратися з булінгом» для здобувачів освіти 1-11 класів |
Протягом місяця |
Танчак О.І. |
|
4 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Протягом місяця |
Танчак О.І. |
|
5 |
Скринька довіри |
Протягом року |
Танчак О.І. |
|
6 |
Робота кінозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
Протягом року |
Мишкун Д.А. |
|
жовтень |
||||
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Моніторинг за санітарно-гігієнічним режимом у класах |
Протягом місяця. |
Строцень О.М. |
|
2 |
Заготовка фруктів для шкільної їдальні. |
Постійно на поч. місяця. |
Веселовська Г.М., Кицканюк Г.М. |
|
3 |
Профілактична робота в котельні закладів освіти. |
До 15.10.2024 |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Заняття з елементами тренінгу: «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» |
14.10.2024 |
Танчак О.І., Класні керівники Кицканюк Г.М. |
|
листопад |
||||
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Контроль за веденням журналів з охорони праці. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Огляд навчальних кабінетів на предмет виконання вимог охорони праці. |
04.11.- 08.11.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
3 |
Підготовка навчального закладу до роботи в зимовий період. |
Листопад |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
4 |
Обстеження умов життя дітей, соціально-незахищених категорій. |
14.11.2024 |
Танчак О.І. Кицканюк Г.М. |
|
5 |
Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів учнів у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, обслуговуючої праці, спортзалах з безпеки життєдіяльності. |
27.11.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
7 |
Про заходи щодо попередження дитячого та виробничого травматизму. Алгоритм дій у разі виникнення нещасного випадку. |
29.11.2024 |
Блага Л.Я. ВеселовськаО.В. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Всесвітній День доброти |
13.11.2024 |
Танчак О.І. |
|
2 |
Проведення уроків відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших» |
27.11.2024 |
Танчак О.І. |
|
грудень |
||||
1 |
День порозуміння з хворими на СНІД (згідно виховних планів) |
02.12.2024 |
Строцень О.М. Кицканюк Г.М. Мишкун Д.А. |
|
2 |
Контроль за веденням журналу реєстрації нещасних випадків з учнями |
09.12.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
3 |
Наказ про попередження усіх видів дитячого травматизму |
Грудень |
Блага Л.Я. |
|
4 |
Проведення атестації з ОП новоприбулих працівників |
20.12.2024 |
Блага Л.Я. |
|
5 |
Підсумковий річний наказ “Про стан роботи з ОП та БЖ” |
20.12.2024 |
Блага Л.Я. |
|
6 |
Поновлення інформаційних даних про дітей пільгових категорій |
30.12.2024 |
Танчак О.І. Кицканюк Г.М. |
|
7 |
Профілактика респіраторних захворювань. Здійснювати з учнями фізкультурно-оздоровчу роботу: ранкову гімнастику; динамічні паузи та фізкультурні хвилинки на уроках; рухливі ігри на перервах |
Постійно |
Строцень О.М. Мишкун Д.А. Кицканюк Г.М. |
|
8 |
Виконання теплового режиму. Проведення інструктажу з виконання правил ТБ під час проведення новорічних свят та зимових канікул. Класні години: « Попередження вживання учнями алкогольних напоїв, паління, наркотичних засобів». Бесіди «Про безпеку поведінки на дорогах, у різних видах транспорту, у громадських місцях». |
Постійно 16.12 – 20.12.2024 Протягом місяця 20.12. 2024 |
Веселовська Г.М. Класні керівники Кицканюк Г.М. Класні керівники Кицканюк Г.М. Класні керівники Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Проведення заходів у рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
09.12-13.12.2024 |
Мишкун Д.А., Класні керівники |
|
2 |
Проведення заходів у рамках Всеукраїнського тижня права |
09.12-13.12.2024 |
Кушнірик Л.П. Класні керівники |
|
3 |
Година психолога «Кібербулінг! Який він?» (5-11 класи) |
18.12.2024 |
Танчак О.І. Матійчук О.В. |
|
січень |
||||
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Профілактика дорожньо-транспортного травматизму. |
Протягом місяця. |
Класні керівники |
|
2 |
Проведення інструктажу з ОП на робочому місці |
Січень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
3 |
Перевірка класних журналів “Бесіди з безпеки життєдіяльності” |
Січень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
4 |
Контроль за веденням журналів цільового інструктажу для учнів |
Січень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
5 |
Контроль за журналом реєстрації інструктажів учнів у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, майстернях, спортзалі з безпеки життєдіяльності |
Січень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1. |
Проведення тренінгу для педагогів «Конфлікти – це норми життя?» |
13.01.2025 |
Танчак О.І. |
|
2. |
Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти і бути вдячним» |
15.01.2025 |
Мишкун Д.А. |
|
лютий |
||||
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Аналіз захворюваності учнів, вихованців і вчителів, вихователів профілактика хвороб. |
протягом місяця |
Строцень О.М. Класні керівники |
|
2. |
Провести навчання працівників із питань охорони праці та пожежної безпеки |
Лютий |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
3. |
Заповнення журналу громадсько-адміністративного контролю з ОП |
Лютий |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
4. |
Контроль за веденням журналу реєстрації нещасних випадків з учнями |
Лютий |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
5. |
Звіт комісії з ОП на зборах трудового колективу |
Лютий |
Цинайко О.Я. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1. |
Круглий стіл для батьків «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет?» |
19.02.2025 |
Танчак О.І. |
|
березень |
||||
1 |
Розпочати впорядкування території закладів. |
Березень |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
2. |
Підготовка майданчиків до весняно – літнього періоду |
Березень |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Медичний огляд з метою запобігання педикульозу. |
30.03.2025 |
Строцень О.М. |
|
2. |
Проведення єдиного уроку з безпеки життєдіяльності |
Березень |
Класні керівники |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Конкурс-виставка плакатів на тему: «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» |
18.03.2025 |
Танчак О.І. |
|
2 |
Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу» |
21.03.2025 |
Танчак О.І. |
|
квітень |
||||
Охорона життя і здоров’я дітей, заходи безпеки, охорона праці, санітарно-профілактичні і оздоровчі заходи |
||||
1 |
Контроль за журналом реєстрації інструктажу учнів у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, майстернях, спортзалах |
Квітень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Заповнення журналу громадсько-адміністративного контролю з ОП |
Квітень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
3 |
Проведення тижня охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Квітень |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
4 |
Перевірка класних журналів, а саме сторінок бесіди з безпеки життєдіяльності |
Квітень
|
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
|
Благоустрій школи (Великодня толока). |
Квітень |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Заняття з елементами тренінгу «Обери безпечний шлях» |
15.04.2024 |
Танчак О.І. |
|
травень |
||||
1 |
Про внутрішній ремонт опорного закладу |
Травень |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Профілактика роботи котельні. |
До кінця місяця |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||
1 |
Розвивальне заняття «Як приборкати власних драконів» |
10.05.2024 |
Танчак О.І. |
|
червень |
||||
1 |
Внутрішній ремонт опорного закладу |
Червень |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
2 |
Ремонт шкільних меблів |
Червень |
Веселовська Г.М. Кицканюк Г.М. |
|
|
Розділ 2. Система оцінювання здобувачів освіти |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
вересень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Інформувати про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у різних формах. |
постійно |
Вчителі-предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Впроваджувати самооцінювання, взаємооцінювання та формувальне Оцінювання. Підсумкове оцінювання за групами результатів. Оцінювати індивідуальний поступ кожного здобувача освіти. |
Постійно |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. вчителі-предметн |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
жовтень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Науковий семінар з тем: «Впровадження оцінювання за групами результатіву педагогічній діяльності» |
07.10.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
листопад |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Реалізовувати системний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів, дотримуватись академічної доброчесності. |
постійно |
вчителі-предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
грудень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Використовувати різнорівневі завдання та надавати здобувачам освіти права самостійно обирати рівень контрольних і домашніх завдань |
постійно |
Вчителі предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Простежувати компетентнісний підхід у системі оцінювання навчальних досягнень учнів. |
постійно |
Вчителі предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
січень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Аналіз моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти за І семестр. |
До 29.01.2025 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
лютий |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Сприяти формуванню в здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання. Можливість вибору учнями власної траєкторії. |
постійно |
Вчителі- предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
березень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Творча майстерня «З досвіду роботи вчителів, які атестуються» |
17.03.2025 |
Вчителі- предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
квітень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Анкетування батьків та здобувачів освіти про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
14.04-18.04.2025 |
Класні керівники, Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
травень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Аналіз методів подолання освітніх втрат |
|
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
червень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Аналіз моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти за ІІ семестр, підсумки за 2023-2024 навчальний рік |
|
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Розділ 3. Педагогічна діяльність |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
серпень-вересень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Погодити календарно-тематичні плани на засіданнях методичних об’єднань та з заступником директора з навчально-виховної роботи |
26.08-09.09.2024 |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. Керівники МО |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Реалізовувати під час проведення навчальних занять компетентнісний підхід і простежувати наскрізні змістові лінії |
Протягом року |
вчителі-предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Провести діагностичні роботи (усні співбесіди) опитування в 2-11-х класах з основних навчальних предметів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу учнями за попередній рік |
Вересень |
вчителі-предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Висвітлити на сайті опорного закладу інформацію про впровадження Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти |
06.09.2024 |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Створити електронні освітні ресурси для дистанційного навчання |
вересень |
Вчителі- предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Структура та організація методичної роботи школи на 2024-2025 н. р. |
до 11.09.2024 |
Веселовська О.В.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
Брати участь у міжнародних олімпіадах і конкурсах |
Протягом року |
Вчителі- предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Засідання МО. |
серпень |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Теоретична, науково-методична підтримка педагогів до інноваційної роботи, створення сприятливого психологічного клімату. |
Постійно |
Дирекція |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Класні батьківські збори «Режим для школяра» «Пам’ятка батькам щодо організації освітнього процесу в період воєнного стану» |
26.08- 01.09.2024 |
Класні керівники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Індивідуальні консультації для батьків. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
жовтень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Засідання методичного об’єднання дошкільного навчання. |
16.10.2024 |
Голова МО |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. |
Жовтень-листопад |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Динамічна група науково-дослідної роботи «Про участь в інноваційній дослідно-експериментальній роботі» |
28.10-01.11.2024 |
Мельничин С.С., Ковалишин О.П. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Збори батьківської ініціативної групи.
|
30.10.2024 |
Блага Л.Я., Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Індивідуальні консультації батьків. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
листопад |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Місячник «Професійна майстерність учителя як необхідна умова ефективності навчального процесу» |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Вивчення досвіду вчителів із впровадження особистісно-орієнтованого навчання ( проведення майстер-класів), підготовка до семінару з даної теми. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. Голови МО |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Інтерв’ю з керівниками МО про реалізацію завдань проблемної теми освітнього закладу «Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах децентралізації та впровадження Концепції «Нова українська школа» |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Індивідуальні консультації для педагогів з питань адаптації учнів 1,5,10-х класів. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Консультації з батьками вихованців «Будуть розумниками, якщо…» |
Протягом місяця |
Вихователі садка Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
грудень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Місячник відкритих занять із взаємовідвідуваннями |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Науковий семінар «Досвід вчителів із впровадження особистісно- орієнтованого навчання» ( проведення майстер- класів). |
04.12.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. голови МО |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Спостереження якості оцінювання, анкетування учнів, батьків, вчителів, щодо прозорості оцінювання учнів,дотримання академічної доброчесності |
Протягом місяця |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. голови МО |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Засідання МО вчителів фізики, астрономії, географії та природознавства. |
09.12.2024 |
Мельничин С.С. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Засідання МО вчителів математики та інформатики. |
16.12.2024 |
Матійчук О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
6. |
Інтерв’ю з психологом про адаптацію учнів 1,5,10 – х класів |
17.12.2024 |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
МР. Методичні дебати. Сучасні методи, інноваційні, дистанцій технології навчання, які відповідають Концепції «Нова українська школа» та Державних стандартів початкової та базової освіти. |
23.12.2024 |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. голови МО |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
Просвітницькі бесіди для учнів 8-11 класів профорієнтаційного характеру. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
Про хід підвищення кваліфікації педагогічних кадрів |
28.12.2024
|
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Організація майстер-класів для батьків та тренінгових сесій для педагогів щодо механізмів розвитку математичноїкомпетентності |
Протягом місяця |
Вчителі математики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Індивідуальні консультації батьків. Профілактика булінгу. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Батьківський лекторій «Безпека в Інтернеті – контроль» |
|
Вчителі інформатики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
січень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Про результати участі учнів школи у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів |
Січень |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Робота ради профілактики. |
Протягом місяця |
Кушнірик Л.П. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
Про погодження календарно-тематичних планів учителів та класних керівників на ІІ семестр 2024/2025 навчального року |
До 13.01.2025 |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Про стан роботи з здобувачами освіти, які навчаються за індивідуальним графіком. |
15.01.2025 |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Методичний день «Формування самоосвітньої компетентності учнів – один з найважливіших факторів успішного навчання» |
21.01.2025 |
Веселовська О.В., голови МО |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Індивідуальні консультації батьків. |
Щочетверга |
Практичний психолог |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
«Співпраця батьків і класного керівника у виховному процесі». Тренінг. |
24.01.2025 |
Класні керівники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
лютий |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
Місячник професійної майстерності учителів, що атестуються. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
Моніторинг вивчення реального рівня володіння ІКТ учителями. |
Протягом місяця |
Вчителі інформатики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. |
Про хід роботи з атестації педагогів, спостереження за навчальними заняттями уроків згідно графіку. |
26.02.2025 |
Атестаційна комісія |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. |
Засідання МО вчителів іноземних мов |
18.02.2025 |
Міськів Н.Я. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. |
Засідання МО вчителів-словесників |
25.02.2025 |
Іванишин М.Д. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
Зустріч з батьками дітей, які схильні до правопорушень. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
Індивідуальні консультації батьків. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. |
Круглий стіл з батьками «Формування навичок здорового способу життя учнівської молоді» |
27.02.2025 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. Класні керівники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
березень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Анкетування батьків та учнів з метою налагодження педагогіки партнерства |
Протягом місяця |
Кицканюк Г.М. Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
Засідання МО вчителів фізичної культури, «Захисту України», основ здоров’я |
17.03.2025 |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. |
Аналіз атестаційних матеріалів вчителів. |
До 03.03.2025 |
Атестаційна комісія |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
4. |
Засідання ради профілактики. |
Засідання на канікулах |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
5. |
Науковий семінар «Можливості мережі Інтернет для вчителя та учня. Участь вчителів та учнів у телекомунікаційних проєктах» |
05.03.2025 |
Вчителі інформатики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
Індивідуальні консультації батьків. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
Організація консультування батьків щодо роботи з обдарованими дітьми |
Щочетверга |
Танчак О.І. Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
квітень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
МО вчителів іноземних мов |
10.04.2025 |
Міськів Н.Я. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
МО вчителів біології, хімії, екології та трудового навчання |
23.04.2025 |
Мельничин С.С. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
3. |
Проведення в опорному закладі флешмобу «Математика в житті» |
Протягом місяця |
Вчителі математики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
травень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
Портфоліо – основа професійного зростання та підвищення кваліфікації вчителя. Обмін досвідом |
07.05.2025 |
Вчителі- предметники |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2. |
Засідання МО |
травень |
Веселовська О.В., Голови методичних об’єднань |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
червень |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Співпраця з батьками |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
Зустріч з батьками. Звіт директора опорного закладу. |
22.05.2021 |
Козак Л.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
Індивідуальні консультації батьків. |
Щочетверга |
Танчак О.І. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 4. Управління освітнім процесом |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
серпень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Вивчення наказів, методичних рекомендацій, виданих за літній період Міністерством освіти і науки України. |
До 21.08.2024 |
Дирекція закладу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Засідання педагогічної ради №1. 1. Про вибори секретаря педради. 2.Про підсумки діяльності навчального закладу в 2023-2024 навчальному році та пріоритетні завдання на шляху реалізації Концепції Нової української школи в 2024-2025 навчальному році. 3. Про завдання методичної роботи на новий 2024-2025 н.р. 4.Про схвалення річного плану роботи опорного закладу 5. Про навчання та оцінювання учнів перших-четвертих класів 2024/2025 навчального року за новим Державним стандартом початкової загальної середньої освіти. 6. Про навчання та оцінювання учнів 5-4 класів 2024/2025 навчального року за новим Державним стандартом базової загальної середньої освіти. 7. Про першу психологічну допомогу учасникам освітнього процесу під час і після завершення воєнних дій. 8. Про оцінювання варіативної складової навчального плану. 9. Про роботу з охорони здоров’я та безпеки життєдіяльності і попередження травматизму учасників освітнього процесу. 10. Про індивідуальну форму навчання учнів. 11. Про створення атестаційної комісії. 12. Про проведення навчальної практики та екскурсій в опорному закладі. 13. Про вибір навчальних програм з предметів. 14. Про затвердження плану заходів із протидії булінгу в опорному закладі «Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів» на 2024-2025 н.р. 15. Про схвалення Освітньої програми опорного закладу «Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів» на 2024-2025 навчальний рік. 16. Про організований початок 2024-2025 навчального року: 1) про структуру 2024-2025 навчального року 2) про розклад уроків інваріантної та варіативної складової, гуртків 3) про чергування вчителів та здобувачів освіти опорного закладу 4) про правила внутрішнього розпорядку 17. Про затвердження навчальних програм з предметів 6-го класу Нової української школи. |
|
Блага Л.Я. Веселовська О.В Танчак О.І
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Нарада при директорові: 1.Про організацію роботи опорного закладу в умовах воєнного стану . 2.Про організований початок нового 2024/2025 навчального року.
|
27.08.2024
|
Блага Л.Я.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Методична оперативка з вивчення рекомендацій щодо викладання навчальних предметів, знайомство з новою методичною літературою. Проведення тарифікації педпрацівників, підготовка статистичних звітів. Підготовка заявки на курси підвищення кваліфікації на 2023/2024 н. р.
|
28.08.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Нарада при директорові: 1.Про результати обліку дітей. 2.Підготовка до проведення Дня знань. 3.Працевлаштування випускників 9,11-х класів. 4.Комплектування класів, ГПД. 5.Організація чергування учнів та вчителів; 6.Режим роботи закладів в умовах воєнного стану.
|
28.08.2024 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Нарада при ЗДНВР: Особливості викладання предметів у 2024/2025 н.р.; Складання розкладу навчальних занять, факультативів. Видання проєктів наказів щодо організації роботи всіх ланок навчального закладу. |
28.08.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
вересень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Моніторинг за оформленням і веденням шкільної документації. Погодження календарних планів вчителів, планів виховної роботи. |
02.09 – 06.09.2024 |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Налагодити співробітництво з представниками Корпусу миру; брати участь у роботі круглих столів, семінарів-практикумів за ініціативою волонтерів. |
Протягом року |
Дирекція, вчителі іноземних мов |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Сприяти залученню англомовних фахівців у освітній школі шляхом • співпраці з Корпусом миру; • організації «Англійського клубу спілкування» |
Протягом року |
Вчителі іноземних мов |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Постійно контролювати дотримання норм академічної доброчесності та вживати необхідні дії для протидії фактам можливих їх порушень |
Протягом року |
Дирекція закладу Члени комісія |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Інформувати педагогічних працівників про сучасні форми та методи професійного самовдосконалення |
10.09.2024 |
Веселовська О.В. |
Нарада при ЗДНВР |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Вимоги щодо організації освітнього процесу. Про проведення контрольних робіт |
04.09.2024 |
Веселовська О.В., Кицканюк Г.М. |
Нарада при ЗДНВР |
|||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Засідання атестаційної комісії «Про організацію та проведення атестації вчителів у 2024/2025 н. р.». Видання наказу про атестацію вчителів. |
13.09.2024 |
Блага Л.Я. Веселовська О.В |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
Видати накази щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану
|
вересень |
Блага Л.Я. |
накази |
|||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Нарада при ЗДНВР Про заходи щодо участі учнів школи у всеукраїнських предметних олімпіадах.
|
27.08.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
жовтень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Адміністративна нарада
|
02.10.2024 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Оперативна нарада 1. Аналіз перевірки класних журналів, календарного планування. 2. Про реалізацію шкільної Програми роботи з обдарованою молоддю. .3. Атестація педпрацівників у поточному навчальному році: 3.1. Планування роботи атестаційної комісії. 3.2. Розробка плану самоосвітньої діяльності учителів, що атестуються у 2024/2025 навчальному році. 3.3. Ознайомлення педагогічного колективу зі списком педагогічних працівників, що включені до атестації. |
07.10.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Нарада при директорові:
|
10.10.2024 |
Блага Л.Я. |
протокол |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Аналіз зайнятості учнів в позаурочний час. |
До 10.10.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Моніторинг працівників; |
зростання |
якісно-кваліфікаційного |
рівня |
педагогічних |
Протягом місяця . |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
Перевірка стану ведення журналів 5 – 11 класів . |
Кінець місяця |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Складання графіків відкритих уроків та позакласних заходів учителів, що атестуються. |
16.10.2024 |
Веселовська О.В |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Спостереження за навчальними заняттями з предметів в початкових класах (НУШ). |
Протягом місяця. |
Дирекція, опорного закладу, голова МО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Засідання педагогічної ради №2 1. Про стан реалізації Концепції нової української школи в опорному закладі Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2024/2025 н.р. 2. Про звіт комісії з академічної доброчесності. |
24.10.2024 |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
листопад |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Вибіркова перевірка планів вчителів. Спостереження. |
Протягом місяця. |
Веселовська О.В |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Перевірка класних журналів. |
Кінець місяця |
Веселовська О.В |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Адміністративна нарада. Моніторинг «Організація методичної роботи в опорному закладі» |
04.11.2024 |
ВеселовськаО.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Моніторинг виховних планів та ведення документації вихователями. |
Протягом місяця |
Кицканюк Г.М. завідувач філії |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Інформаційна оперативка з вчителями, які атестуються. |
22.11.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нарада при директорові: 1.Про стан роботи з охорони праці і техніки безпеки в опорному закладі. 2 Про стан гарячого харчування здобувачів освіти.
|
28.11.2024 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
грудень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Моніторинг ведення журналів. |
Кінець місяця |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Моніторинг дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації освітнього процесу. |
20.12.2024 |
Гонзул Н.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Спостереження за навчальними заняттями з предметів у першому класі. Вивчення стану викладання предметів у першому класі НУШ. Адаптація. |
Протягом місяця |
Дирекція |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Місячник відкритих занять із взаємовідвідуваннями. Спостереження професійної діяльності учителів щодо впровадження інноваційних технологій, міжпредметних зв’язків, відпрацювання навичок аналізу та самоаналізу занять учителями. |
Протягом місяця |
Члени атестаційної комісії |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Проведення семестрових контрольних робіт. |
Протягом місяця |
Вчителі - предметники |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Планові засідання методичних об'єднань. Презентація ідей, педагогічних знахідок. Дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів педагогів:
|
Протягом місяця
|
ЗДНВР, голови МО
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Контроль за веденням класних журналів, журналів додаткових занять, журналу групи продовженого дня. |
До 27.12. 2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Контроль за виконанням навчальних планів і програм (узагальнити наказом) |
До 27.12.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Підготовка розкладу уроків, факультативів та гуртків на II семестр. |
До 27.12.2024 |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нарада при директорові:
4. Про стан роботи з обдарованими здобувачами освіти. 5.Звіти: керівників МО про роботу за І семестр. |
18.12. 2024 |
Кушнірик Л.П. Веселовська О.В. Гонзул Н.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нарада при ЗДНВР: 1.Про оздоровчі заходи на зимових канікулах; 2.Про запобіганнями дитячому травматизму під час канікул. 3.Про організацію чергування в II семестрі. |
19.12.2024 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Адміністративна нарада «Виконання рішень попередніх нарад та педагогічної ради». |
18.12.2024 |
Адміністрація |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Засідання педагогічної ради №3
|
30.12.2024 |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. Танчак О.І. Класні керівники |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нарада при директорові:
|
27.12.2024 |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
січень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Моніторинг та аналіз за веденням зошитів для контрольних робіт з усіх предметів. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. |
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Про результати аналізу роботи навчального закладу щодо виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» за 2024 рік |
13.01.2025 |
Блага Л.Я. |
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Контроль за замовленням бланків документів про освіту. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Нарада при директорові
|
13.01.2025 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Нарада при ЗДНВР:
|
13.01.2025 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Засідання педагогічної ради №4
|
13.01.2025 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
лютий |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Моніторинг за веденням журналів. |
Кінець місяця |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Спостереження за заняттями гуртка військово-патріотичного навчання |
Протягом місяця. |
Дирекція опорного закладу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Нарада при ЗДНВР:
|
05.02.2025 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
березень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Моніторинг за веденням класних журналів. |
Кінець місяця |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Тематичний моніторинг «Підготовка учнів 11 кл. до участі в ЗНО-2025» Перевірка зошитів з української мови |
Протягом місяця |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. |
Довідка Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Тематичний моніторинг за викладанням математики. |
Протягом місяця |
Блага Л.Я. |
Довідка Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Нарада при директорові 1.Про зарахування дітей до закладів загальної середньої освіти у 2025 році. 2.Про професійний стандарт педагогічних працівників. 3.Про матеріальне заохочення педагогічних працівників |
11.03.2025 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Самооцінювання. Анкетування для батьків, учнів, педагогічних працівників. Онлайн. |
14.03.2025 |
Веселовська О.В. Робоча група |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Засідання педагогічної ради №5
|
19.03.2025 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
квітень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Спостереження за навчальними заняттями у 4 кл. та 9 кл. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Моніторинг за веденням класних журналів. |
Кінець місяця |
Веселовська О.В. |
довідка |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Моніторинг учнівських зошитів з предметів природничо-математичного циклу. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В. Кицканюк Г.М. |
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Моніторинг за проведенням занять у ГПД. |
Протягом місяця |
Веселовська О.В.
|
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
Наради при ЗДНВР:
Вирішення організаційних питань оздоровчої кампанії і проведення планування цієї роботи. |
29.04.2025 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
травень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Нарада при ЗДНВР:
|
23.05.2025 |
Веселовська О.В |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Аналіз виконання навчальних програм за 2023-2024 навчальний рік |
26.05 – 30.05.2025 |
Веселовська О.В |
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Вивчення стану документації (класні журнали). |
26.05 – 13.06.2025 |
Веселовська О.В |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Нарада при директорові
6.Особливості роботи шкільного психолога з учнями опорного закладу. Звіт. |
23.05.2025 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Засідання педагогічної ради № 6.
|
30.05.2025 |
Блага Л.Я.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
червень |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
Аналіз ведення шкільної документації (особові справи) |
02.06.- 05.06.2025 |
Блага Л.Я. Мишкун Д.А. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
Аналіз рівня навчальних досягнень випускників. |
До 13.06.2025 |
Блага Л.Я. Веселовська О.В. |
Наказ |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
Моніторинг за правильним оформленням документів про базову й загальну середню освіту. |
До 20.06.2025 |
Веселовська О.В. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
Про результати моніторингу стану дотримання норм академічної доброчесності учасниками освітнього процесу. |
Червень |
Блага Л.Я. Члени комісії. |
ПР |
|||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
Засідання педагогічної ради № 7 1. Про виконання рішень попередніх педагогічних рад. 2. Про закінчення здобувачами освіти 9-х класів опорного закладу та його філії базової загальної середньої освіти. Про закінчення здобувачами освіти 11 класу опорного закладу «Більче-Золотецький НВК ЗОШ І-ІІІ ступенів». |
11.06.2025 |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
Звіт директора опорного закладу за 2024/2025 навчальний рік. |
червень-серпень |
Блага Л.Я. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||