Ніхто не знає, та і знать не може, що випаде на долю поколінь.
Виховуймо дітей ми наших гоже. Бо все матеріальне – просто тлінь…
Надія Красоткіна
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2024/2025 Н. Р.
І СЕМЕСТР
ВЕРЕСЕНЬ
МІСЯЧНИК ОСНОВ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Соціальна та громадянська компетентності.
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я»
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Завдання періоду:
- Пропагування здорового способу життя.
- Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
- Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. Тиждень Незалежності (02.09-06.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Екологічна грамотність і здорове життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
||||
День знань. Свято Першого дзвоника «Завжди усміхайся нам, Україно ясна!» |
02.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
Перший урок «Vincit qui meminit (Перемагає той, хто пам’ятає)» |
02.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Класні керівники |
Міжнародний день благодійності. Осінній благодійний ярмарок «Разом до перемоги» (збір коштів на підтримку ЗСУ, сімей ВПО, які потребують соціальної та матеріальної допомоги). |
05.09 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
«Вибори органів учнівського самоврядування – 2024». |
04.09-06.09 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
ІІ тиждень. Олімпійський тиждень (09.09-13.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
День фізичної культури і спорту. Міжнародний день краси.
|
09.09 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя |
Класні керівники, педагог-організатор |
Онлайн-пост фотоколажів «Наші спортивні будні» |
09.09-13.09 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя |
Класні керівники, педагог-організатор |
Корисна перерва «Факти з історії олімпійських ігор. Видатні спортсмени України» |
10.09 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здоровий спосіб життя. |
УС, учителі фізичної культури |
Рейд «Стоп курінню!» |
09.09-13.09 |
7-11 |
Здоровий спосіб життя і екологічна грамотність |
Педагог-організатор, УС |
ІІІ тиждень. Тиждень миру (16.09-20.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна і громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особисті до суспільства і держави. |
||||
14 вересня – День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом. |
16.09 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність, обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Анкетування учнів «Шкільний лідер. Соціально-психологічний портрет» (з метою виявлення лідерських якостей учнів). |
16.09 |
5-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
Флешмоб «Мир над Україною». |
19.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
Акція «Подаруй людям посмішку» (до Дня народження смайла) |
19.09 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
Акція до Дня миру "Малюнок на асфальті" |
18.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
21 вересня - День миру. |
20.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівники |
Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру). |
20.09 |
5-7 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
День партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939 – 1945 р.р.. Хронологічна презентація «День партизанської слави в Україні. Жовта стрічка». |
22.09 |
5-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор |
IV тиждень. Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» (23.09-27.09.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільстка |
||||
Зустріч з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху». |
24.09 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
Виставка плакатів «Безпека дорожнього руху» |
Протягом тижня |
1-11 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
Педагог-організатор |
Виховні години: «Знай і виконуй правила дорожнього руху», «Безпека на дорозі».
|
25.09 |
1-11 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
Педагог-організатор, класні керівники |
Перерва цікавинок «Правила переходу вулиці й техніка безпеки на дорозі»
|
26.09 |
1-5 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
Педагог-організатор та УС |
Спорт-челендж «Я обираю активний спосіб життя» (до Всесвітнього дня здоров’я та довкілля) |
26.09 |
1-11 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
Педагог-організатор |
Всесвітній день туризму.
|
27.09 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор |
День пам’яті трагедії Бабиного Яру. Усний журнал «Бабин Яр: людина, влада, історія». Інтерактивна виставка «Бабин Яр: пам'ять на тлі історії». |
29.09 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор |
Інтерактивна відео-панорама (Facebook) «Діти – це лідери завтрашнього дня» (звіт за місяць про участь у конкурсах, засіданнях, клубах, змаганнях, олімпіадах та інше.) |
Вересень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
ЖОВТЕНЬ
МІСЯЧНИК ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами.
Тема: «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не перекреслить мій народ!»
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. Тиждень вдячності захисникам і захисницям України «Нація нескорених: від козаків до сьогодення» (30.09-04.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до суспільства і держави. |
||||
День захисників та захисниць України День Українського козацтва Свято УПА. Міжнародний день музики. Міжнародний день людей похилого віку. День ветерана в Україні. Тематичні виховні години. |
01.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатор |
Виставка вшанування «Герої нескореної України». |
01.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, учитель історії |
Благодійний захід «Під покровом Героїв України». |
02.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
Відео-подяка до Дня захисників і захисниць України «Врятуєм Україну!» на Facebook сторінці |
01.10-04.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівники, УС |
Створення мотиваційних листівок для військових ЗСУ «Ви сила і мужність України». |
30.09-04.10 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
Святковий концерт до Дня працівників освіти «Вітаємо Вас, дорогі учителі!». |
04.10 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
ІІ тиждень. Тиждень шкільної бібліотеки «Читаюча шкільна родина – стратегічне завдання бібліотеки» (у рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек) (07.10-11.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
||||
Книжкова виставка «Бібліотека острів творчості і талантів» |
30.09-11.10 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Бібліотекар |
Акція «Бібліотекар на годину». |
07.10 |
5-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Бібліотекар |
Перегляд фільмів проєкту «Харківщина зруйнована, але незламна». Цикл «Сліди/Scars». |
07.10-11.10 |
8-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор, бібліотекар |
Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів». |
07.10.-11.10 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
УС, бібліотекар |
Всесвітній день тварин. Виховні години присвячені Дню гуманного ставлення до тварин.
|
07.10 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
УС, педагог-організатор |
Kahoot гра «Домашні тварини: правда чи ні». |
08.10 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор, УС |
Виставка осінніх композицій: «Дари осені».
|
10.10 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Педагог-організатор |
Всесвітній день боротьби з ожирінням. Акція «Ми за здоровий спосіб життя» |
11.10 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Класні керівники, педагог – організатор, |
Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Ліси для нащадків». |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор |
Участь у Всеукраїнській природоохоронній акції «Птах року» |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор |
Проведення благодійної акції «Чотирилапий друг» до Всесвітнього тварин. |
Жовтень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Педагог-організатор |
ІІІ тиждень. Тиждень протипожежної безпеки (14.10-18.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе |
||||
Інформаційна виставка «Твоя безпека – у твоїх руках» (на платформі Genially). |
14.10 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
Відео-презентація «Вогонь – це друг чи ворог?». |
15.10 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Педагог-організатор, УС |
Гра «Перерва з правилами поводження з вогнем». |
16.10
|
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Педагог-організатор, УС |
Всесвітній день здорового харчування. Виставка малюнків «Здорова та шкідлива їжа». |
17.10 |
1-11 |
Здоровий спосіб життя та екологічне виховання |
Педагог-організатор |
Європейський День боротьби з торгівлею людьми. Виховні години: «Як не стати жертвою торгівлі людьми?» |
18.10 |
6-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Класні керівники |
IV тиждень. Тиждень української писемності та мови (21.10-25.10.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
||||
Відео-ролик «Магія рідного слова». |
Протягом тижня |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність, обізнаність та самовираження у сфері культури |
Вчителі української мови та літератури |
Виставка малюнків до Дня української писемності та мови: «Моя мова – моя зброя». |
24.10 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Вчителі української мови та літератури |
Всесвітній радіодиктант національної єдності. |
25.10 |
9-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Вчителі української мови та літератури |
Осінній бал «Сузір’я талантів» |
25.10 |
5-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
І етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика |
28.10 |
3-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Вчителі української мови та літератури |
Квест «Лінгвістичне асорті» (до Дня української писемності та мови 27.10) |
28.10 |
8-11 |
Спілкування державною мовою |
Вчителі української мови та літератури |
Покладання квітів до місць поховань загиблих воїнів у Другій Світовій війні (до Дня визволення України від фашистських загарбників). |
28.10 |
9-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?» |
29.10 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
УС, педагог-організатор |
Вікторина «Безпечний Інтернет» до Дня кібербезпеки |
29.10 |
9-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Вчитель інформатики |
Урок-цікавинка «Дотримуйся правил безпечного Інтернету!». Тематичні виховні години. |
29.10 |
1-4 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Вчитель інформатики, класні керівники |
Година практичного психолога «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини» |
29.10 |
5-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Практичний психолог |
Інформаційна хвилинка до Дня Європейського Союзу. |
29.10 |
5-7 |
обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
МІСЯЧНИК ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Право створено на користь людству»
Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.
Завдання періоду:
- Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
- Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
- Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
- Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди (04.11-08.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Здоровий спосіб життя та екологічна грамотність. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Виставка стінгазет «Шкідливі звички - шлях у безодню!». |
06.11 |
1-11 |
Здорове життя та екологічна грамотність. Обізнаність та самовираження і сфері культури |
Педагог-організатор |
Виховні години «Скажемо «НІ!» алкоголю, тютюну, наркотикам». |
07.11 |
5-11 |
Здорове життя та екологічна грамотність |
Класні керівники |
Руханка "В здоровому тілі – здоровий дух". |
08.11 |
1-11 |
Здорове життя та екологічна грамотність |
Педагог-організатор та мін. екології та охорони здоров’я |
ІІ тиждень. Тиждень протидії булінгу (11.11-15.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
Круглий стіл «Протидія булінгу?» |
11.11 |
8-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
Антибулінгова руханка. |
13.11 |
5-8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатора |
13 листопада - Міжнародний день доброти. Акція «Таємний друг» до Всесвітнього Дня доброти. |
13.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатора |
Всеукраїнський антибулінговий урок «Не цькуй!».
|
14.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Практичний психолог |
Година класного керівника «Толерантність. Чи легко бути добрим, коли тобі погано?». |
15.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
Фотоквест «Добро починається з тебе». |
15.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
В рамках Другого етапу щорічного Тижня безпеки дорожнього руху єдиний національний урок „Безпечна дорога додому”. |
15.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
ІІІ тиждень. Тиждень Гідності та Свободи (18.11-22.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави |
||||
День Гідності та Свободи. Виховні години «Україна починається з тебе». |
18.11-22.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
Документальна панорама пам’яті, віртуальні екскурсії місцями Революції Гідності «Вільні творять майбутнє». |
19.11-20.11 |
5-8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, вчитель історії |
Хвилина вшанування «Герої не вмирають». |
21.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
Проведення уроків у межах Усесвітнього Дня Гідності «Цінності, безпека та цифрове благополуччя». |
21.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
День пам’яті жертв Голодомору. Загальношкільний мітинг-реквієм «Білим янголам скорботи…».
|
23.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
Акція «Мерехтить свічка на вікні – пам’ять про померлих у ті дні…».
|
23.11 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
18.11-22.11 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, вчитель історії |
|
IV тиждень. Тиждень присвячений акції «16 днів проти насилля» (25.11-29.11.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці |
||||
Відкриття акції «16 днів проти насильства» -інформаційні п’ятихвилинки, присв’ячені Міжнародному дню викорінення насильства щодо жінок. Акція « Одягни білу стрічку». |
25.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Практичний психолог, педагог-організатор |
Тренінг «Ні насиллю!» (до міжнародного дня боротьби за ліквідацію насилля над жінками) |
26.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Практичний психолог |
Виховна година «Що таке насилля. Його форми. Як себе захистити». |
27.11 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Класні керівники |
Тренінг для педагогічних працівників «Корабель, який не тоне!». |
29.11 |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Практичний психолог |
Кольоровий тиждень. |
25.11-29.11 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
Оформлення куточків з профорієнтації «На допомогу випускнику» |
Листопад |
9, 11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, практичний психолог |
Конкурс на кращу годівничку «Годівничка для синички – 2024» |
Листопад |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор |
25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;
2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;
3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;
5 грудня – Міжнародний день волонтера;
6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;
9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;
10 грудня – Міжнародний день прав людини.
ГРУДЕНЬ
МІСЯЧНИК ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Діти – лідери завтрашнього дня»
Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.
Завдання періоду:
- Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
- Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
- Формувати вміння жити і працювати в колективі
- Виховувати соціально активну молодь.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. (02.12-06.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
||||
Презентація стінгазет від класів до Міжнародного дня боротьби зі СНІДОМ |
02.12 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
Перегляд соціального короткометражного фільму «Інвалідність – не вирок» до Міжнародного дня інвалідів. |
03.12 |
7-8 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Практичний психолог |
Святковий благодійний ярмарок смаколиків до Дня Збройних Сил України |
03.12 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
Профілактика комп’ютерного насильства та проявів агресії в кіберпросторі та соцмережах. Про важливість взаємин у темі кібербезпеки.
|
Грудень |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Вчитель інформатики, класні керівники |
Майстер-класи із виготовлення оберегів, вітальних листівок для воїнів ЗСУ. |
02.12-06.12 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
Виховна година до Дня Збройних Сил України: «Мужність та відвага крізь роки». |
Протягом тижня |
|
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Класні керівники |
Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай». |
06.12 |
1-6 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Класні керівники |
Виставка фото-колажів «А хустка в нас завжди була в пошані» до Дня української хустки. |
07.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Класні керівники, педагог-організатор, УС |
ІІ тиждень. (09.12-13.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
||||
– День захисту прав людини. – День благодійності. – Всесвітній день футболу. |
10.12 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатор |
Міжнародний день пам’яті жертв злочинів геноциду, вшанування їх людської гідності і попередження цих злочинів. |
09.12 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатор |
День вшанування пам’яті ліквідаторів ЧАЕС. 3D-тур «Годинник життя безупинно іде. Чорнобиль». |
13.12 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, вчитель історії |
Виховні години: «Чорнобиль – незагоєна рана України». |
Протягом тижня |
5-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Класні керівники |
ІІІ тиждень. (16.12-20.12.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей. |
||||
Виховна година «Один вдома». |
16.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Класні керівники |
Підготовка та проведення новорічних заходів «Новорічні історії у Різдвяну ніч». |
17.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Конкурс на кращу новорічно-різдвяну композицію на тему: «Замість ялинки святковий букет». |
18.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Класні керівники, педагог-організатор |
Виставка малюнків «Чесність – це шлях до успіху» |
19.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Міжнародний день солідарності людей. |
20.12 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
Онлайн-перекличка обдарованих учнів ліцею «Разом у Новий рік!» (створити відео з досягненнями учнів ліцею та розмістити на сайті й соцмережах закладу) |
До 20.12 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Педагог-організатор, УС |
Благодійна акція приготування смаколиків для воїнів, відвідування захисників, які перебувають на лікуванні у медичних установах). |
Грудень |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС |
Рейд «Скажемо «Ні» запізненням». |
Грудень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
Заходи до Дня Святого Миколая. Арт-майстерні «Від Миколая до Різдва». |
Грудень |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Екологічний десант «Нагодуй птахів». |
Грудень |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор, УС |
Тематичні виховні години:
«Природа, людина: пошук гармонії». |
Грудень |
8-11 |
Компетентності у природних науках та технологіях. Екологічна грамотність і здорове життя |
Класні керівники, учителі природничих наук, педагог-організатор |
СІЧЕНЬ
МІСЯЧНИК ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави. Ціннісне ставлення особистості до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання:
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. (13.01-17.01.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
11 січня - Всесвітній день «Дякую». Відео подяки ЗСУ від учнівського активу «Сказати "Дякую" зовсім нескладно». |
13.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість |
Учнівське самоврядування, педагог-організатор |
Екологічний проект «Зелений пакет для дітей» - сортування макулатури, батарейок та кришечок. |
13.01-17.01 |
1-11 |
Екологічна грамотність та зорове життя |
УС, педагог-організатор, учитель біології |
Профілактичний рейд «Урок» |
Січень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, ЗДВР |
Всеукраїнський день пам’яті «кіборгів» (День пам’яті захисників Донецького аеропорту). Виховні години. Перегляд фільму. |
16.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівники |
ІІ тиждень. (20.01-24.01.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державою мовою. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
||||
Акція «Почни свій день з обіймів!» до Міжнародного дня обіймів. 21 січня – Всесвітній день снігу. |
21.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, УС, класні керівнки |
22 січня -День Соборності України. Години класних керівників. Живий ланцюг «Єднаймось!» до Дня Соборності України. |
22.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ тиждень. (27.01-30.01.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
||||
Урок-пам’яті «Міжнародний День памяті жертв Голокосту: не дитячі історії». |
27.01 |
5-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор, класні керівники |
День пам’яті подій під Крутами Пізнавальний кінозал «Пам’ятаємо про Крути»; Тематична виставка «Понад усе вони любили свій коханий край»; Історичне засідання «Крути. Народини нового українця» Виставка інфографіки «Крути-бій за майбутнє». |
29.01 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Педагог-організатор, вчитель історії, класні керівники |
30 січня – Міжнародний день без Інтернету (День без телефонів) |
30.01 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, класні керівники, УС |
Рейди-перевірки по ремонту шкільного обладнання, книг, підручників. |
13.01-30.01 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, УС |
Загальношкільна акція годівничка «Допоможемо пташкам прожити, щоб зимою не тужити». |
27.01-31.01 |
1-11 |
Екологічна грамотність та зорове життя |
Педагог-організатор, УС |
Конкурс малюнків «Гідні пам’яті нащадків». |
27.01-31.01 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
МІСЯЧНИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування іноземними мовами.
Тема: «Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до Батьківщини»
Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання періоду:
- Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
- Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
- Виховувати почуття господаря держави;
- Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. (03.02-07.02.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Інформаційно-цифрова компетентність. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Онлайн-пам’ятка «Ми – за безпечний Інтернет». Виховні години до Дня безпечного Інтернету. |
03.02 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Педагог-організатор, УС |
Quizizz-гра «Сучасні загрози». |
05.02 |
1-11 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Учитель інформатики, педагог-організатор |
ІІ тиждень. (10.02-14.02.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
||||
Вечір для старшокласників до Міжнародного дня закоханих «Серце до серця». «Пошта кохання» (сервіс обміну валентинками) до Дня Святого Валентина |
14.02 |
5-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
16 лютого - День Єднання. Загальношкільна фото-виставка «Діти єднають Україну». Виховні години до Дня Єднання. |
Протягом тижня |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
ІІІ тиждень. Тиждень пам’яті Героїв України (17.02-21.02.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
||||
Бесіди “Милосердя і доброта – людства два крила!” до Дня спонтанного прояву доброти |
17.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
Тиха акція на згадку про загиблих під час Революції Гідності «Ангели пам’яті». |
18.02-20.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
УС, педагог-організатор |
19 лютого – День Державного Герба України. |
19.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівники |
Виховні години приурочені Дню Героїв Небесної сотні. Загальношкільний захід вшанування 11 річниці подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні. |
20.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівники |
21 лютого – День Рідної мови. Конкурс читців-декламаторів присвячений Міжнародному дню рідної мови |
21.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Вчителі української мови і літератури, класні керівники |
ІV тиждень. ( 24.02-28.02.2025) (за окремим планом) Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей. Програма «Основні орієнтири виховання»: Спілкування державною мовою. Компетентності у природничих науках і технологіях. |
||||
Третя річниця повномасштабного вторгнення Росії в Україну. День жалоби. Лінійка скорботи за загиблими земляками «Пам’ять про тих, хто згасли мов зорі». |
24.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, учитель історії, класні керівники |
Інформаційний дайджест, виховні години «Сонце правди» (до річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну. |
24.02 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники педагог-організатор |
День української жінки. Флешмоб «Перемога цінніша за тюльпани». |
25.02 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Залучити учнів до роботи у «Книжковій лікарні» та проведення рейдів по збереженню підручників та шкільного майна. |
Лютий |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Бібліотекар, педагог-організатор |
Акція «Погодуй пташку взимку – вона тобі віддячить влітку». |
Лютий |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор, УС, класні керівнкики |
Акція «Ні забрудненню!» зі збору макулатури.
|
Лютий |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Бібліотер, класні керівнкики |
БЕРЕЗЕНЬ
МІСЯЧНИК ПРЕВЕНТИВНОГО ВИХОВАННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Не намагайся бути ідеальним. Просто спробуй бути кращим, ніж ти був учора».
Мета: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
Завдання:
- забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
- Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
- Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. Шевченківський тиждень (03.03-07.03.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Спілкування державною мовою. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства. |
||||
1 березня - Всесвітній день цивільної оборони (за окремим планом). |
04.03 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
УС, педагог-організатор |
Гра «Факти чи фейки про Кобзаря» |
04.03 |
5-7 |
Спілкування державною мовою. |
УС, педагог-організатор |
Міжнародний день жіночої солідарності та миру. Виховні години: «Доньки України, що змінили світ». |
08.03 |
1-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
ІІ тиждень. (10.03-14.03.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. |
||||
10 березня – День Державного Гімну України. |
10.03 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатор |
Виховні години: «Добровольчі батальйони в історії України» до Дня українського добровольця |
14.03 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники |
ІІІ тиждень. Цивільного захисту (17.03-21.03.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Круглий стіл з працівниками ДСНС «Безпечна прогулянка в період війни». |
18.03 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор |
Гра «Так чи ні?» з Lego: «Що робить людину щасливою?» до Міжнародного дня щастя. |
20.03 |
1-4 |
Ініціативність і підприємливість |
Класні керівники, педагог-організатор |
20 березня - Міжнародний день щастя. Виховні години: «Що для тебе щастя?».
|
20.03 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Класні керівники, |
«День добрих сюрпризів» присвячений Міжнародному дню щастя. |
20.03 |
5-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Педагог-організатор, класні керівники. |
День зустрічі птахів. Операція «Дахи для птахів».
|
Березень |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор, УС, учитель біології |
Виставка малюнків, проектів «Вода – безцінний дар природи». |
21.03 |
5-11 |
Компетентності в природничих науках та технологіях |
Педагог-організатор |
ІV тиждень. Тиждень здорового способу життя (31.03-04.04.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Конкурс стіннівок, буклетів: «Здоров’я маємо – не дбаємо, а погубивши –плачемо…» |
31.03-04.04 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор |
Акція «Посади дерево – дихай вільніше» до Міжнародного дня лісів. |
Березень |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Педагог-організатор, класні керівники |
Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» до Дня сміху. |
01.04 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
УС, педагог-організатор |
Година класного керівника: «Творчість - творити, чи витворяти?» |
04.04 |
1-11 |
Ініціативність та підприємливість |
Класні керівники
|
Акція «Чотирилапий друг» до Міжнародного дня безпритульних тварин |
04.04 |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор, класні керівники, УС |
КВІТЕНЬ
МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях. Математична компетентність.
Тема: «У природи чисте серце».
Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
Завдання:
- Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
- Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля, екологічну культуру особистості.
- Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
- Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. (07.04-11.04.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Ініціативність та підприємливість. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці. |
||||
Виховні години до Всесвітнього дня здоров’я. |
07.04 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Класні керівники |
Гра-мандрівка «До країни Здоров’я» до Всесвітнього дня здоров’я. |
07.04 |
1-4 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Класні керівники, педагог-організатор |
Майстер-клас створення оберегу «Лялька-мотанка». |
09.04 |
8-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор, учитель технологій |
11 квітня – Всесвітній день визволення в’язнів концтаборів. |
11.04 |
5-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор, класні керівники |
Участь в конкурсі-огляді технічної творчості учнів шкіл та позашкільних закладів «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» |
Квітень |
1-11 |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Педагог-організатор, учителі технологій |
ІІ тиждень. (14.04-18.04.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність і самовираження у сфері культури Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці. |
||||
15 квітня – День довкілля. |
15.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
18 квітня – Міжнародний день пам'ятників та історичних місць. Виховні години та покладання квітів. |
18.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, класні керівники |
ІІІ тиждень. (21.04-25.04.2024) Компетентнісний потенціал виховання: Компетентності у природничих науках і технологіях. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. |
||||
Челедж фотолистів «Смачної паски». |
До 20.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
УС, педагог-організатор |
Виховні години: «Волонтери – люди доброї волі», «Цікаві факти про волонтерство в Україні» до Дня вдячності волонтерам. |
До 20.04 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
УС, педагог-організатор |
Фольклорно-етнографічна виставка «Благословення сходить з небес! Христос Воскрес!» |
До 20.04 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, учителі мистецтва |
Круглий стіл «Народжені вільними» до Дня лідерства. |
21.04 |
8-11 |
Ініціативність і підприємливість |
УС, педагог-організатор |
Міжнародний день Землі. Виставка проектів, стінгазет. |
22.04 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор |
ІV тиждень. (28.04-02.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Програма «Основні орієнтири виховання»: Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою. |
||||
26 квітня - День трагедії на Чорнобильській АЕС. Години класного керівника. |
28.04 |
3-11 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Класні керівники |
Історичний репортаж «Чорнобиль в серці України, а тінь його по всій Землі» (до річниці Чорнобильської катастрофи). |
До 26.04 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор, учитель історії, класні керівники |
Майстер-клас з виготовлення книжкових закладок «У книжковім дивосвіті виростають творчі діти». |
28.04 |
1-7 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Бібліотекар |
Підготовка участі у Всеукраїнській військово-спортивній грі «Джура» |
Квітень |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Вчитель Захисту України |
В рамках Всесвітнього дня без тютюну провести акцію «Скажемо курінню НІ!» щодо припинення куріння серед дітей та молоді |
03.05 |
5-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Класні керівкики, педагог-організатор |
ТРАВЕНЬ
МІСЯЧНИК РОДИННО-ПОБУТОВОЇ КУЛЬТУРИ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.
Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу».
Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.
Завдання:
- формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
- виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
- виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
- залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
- розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків».
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
І тиждень. Тиждень пам’яті та примирення (05.05-09.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до держави і суспільства. |
||||
Бесіди «Права людини не мають кордонів» до Міжнародного дня боротьби за права інвалідів |
06.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатор |
День пам'яті та примирення, Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Акція «Маки пам’яті». Покладання квітів до пам’ятників воїнам ІІ світової війни. |
08.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог-організатор, класні керівнкик |
Свято матері «Якщо говорити між нами, то все починається з мами» |
12.05 |
1-7 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Педагог- організатор, класні керівники |
9 травня - День Європи |
09.05 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор, класні керівники |
ІІ тиждень. Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху (12.05-16.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
15 травня - День сім’ї. Години спілкування «Обійми свою родину» поради розроблені за рекомендаціями МОН та ЮНІСЕФ. |
12.05.- 16.05 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор, учнівське самоврядування |
Організація зустрічей з працівниками Національної поліції України на тему: «Дотримання правил дорожнього руху». |
13.05 |
1-11 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор |
Вуличний марафон «Дорожні знаки та їх значення» |
14.05 |
5-7 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Педагог-організатор |
Благодійний веломарафон «У рідному краю цвітуть вишиванки». |
15.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Уроки історії «Пам'яті безвинно звинувачених» до Дня памяті жерт депортації кримсько-татарського народу |
16.05 |
5-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Учитель історії, педагог-організатор,класні керівники |
ІІІ тиждень. Тиждень учнівського самоврядування (19.05-24.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Ініціативність та підприємливість Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до праці. |
||||
Провести заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!." |
19.05-30.05 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Шкільний бібліотекар, УС педагог-організатор |
Проєкт «Креативні перерви». |
19.05-24.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
УС, педагог-організатор |
Радіолінійка до Дня вшанування захисників Маріуполя. |
20.05 |
1-11 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
Зйомки відеоролика «Моя школа найкраща». |
21.05 |
1-11 |
Ініціативність і підприємливість |
Педагог-організатор, УС |
Виховні години «Українці– нація ГЕРОЇВ» (до Дня Героїв в Україні 23.05 |
23.05 |
1-11 |
Соціальна і громадянська компетентності |
Класні керівники, педагог-організатор |
ІV тиждень. Тиждень безпеки життєдіяльності (26.05-30.05.2025) Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе. |
||||
Інформаційний калейдоскоп на тему: «Пожежна безпека. Причини виникнення пожеж». Перегляд тематичного відео. |
28.05 |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Класні керівники, педагог-організатор |
Конкурс малюнків «Мене захищає солдат» |
26.05-30.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор |
Підготовка та проведення свята Останнього дзвоника. |
30.05 |
1-11 |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Педагог-організатор, УС |
Акція «Велосипедний травень» |
Травень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
Підготовка до участі та участь у Всеукраїнській дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура») |
Травень |
8-11 |
Спілкування державною мовою. Соціальна та громадянська компетентності |
Педагог-організатор |
ЧЕРВЕНЬ
МІСЯЧНИК ОЗДОРОВЛЕННЯ
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «У зоровому тілі – здоровий дух!»
Мета: сприяти підвищенню рівня здоров'я учнів та безпеки їхнього навколишнього середовища; популяризація здорового способу життя, виховання свідомості про безпекові правила та ризики, які можуть впливати на здоров'я учнів, а також на підвищення ролі фізичної активності та збалансованого харчування в повсякденному житті школярів, виховання свідомих та відповідальних особистостей, які дбають про своє здоров'я та довкілля, та забезпечення безпеки як в умовах навчального закладу, так і поза ним.
Завдання:
- Висвітлення тем про вплив наркотиків, алкоголю, куріння, а також виклики, пов'язані зі здоров'ям підлітків.
- Фізична активність. Організація спортивних змагань, фізичних вправ та рухових ігор, спрямованих на підтримання фізичної форми учнів і популяризацію рухової активності.
- Навчання учнів правилам особистої безпеки, безпечному пересуванню на дорозі, профілактика домашніх нещасних випадків та знання алгоритмів дій у випадку надзвичайних ситуацій.
- Залучення батьків, місцевих громадських організацій та лікарів до участі в заходах місячника оздоровлення для створення позитивного та сприятливого середовища для здорового розвитку дітей.
- Забезпечення психологічної підтримки учнів, надання консультацій з питань здоров'я та безпеки, підтримка індивідуальних потреб дітей у становленні здорової особистості.
Зміст виховної діяльності |
Дата |
Клас |
Формування ключових компетентностей |
Відповідальний |
|
Свято до Дня захисту дітей «Діти, діти, добре з вами літом!» |
До 01.06 |
1-8, 10 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Педагог-організатор |
|
День вшанування дітей, які загинули внаслідок агресії РФ проти України. Акція вшанування пам’яті. |
04.06 |
1-8, 10 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Педагог-організатор |
|
Флешмоб до Дня Конституції України «Є право – значить є надія». |
28.06 |
1-8, 10 |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
«Фестиваль Зірок» - нагородження переможців Міжнародних та Всукраїнських конкурсів, олімпіад, змагань, МАН, лідерів самоврядування та інше. |
Червень |
1-11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР, педагог-організатор |
|
Випускний вечір для 11 класу. |
Червень |
11 |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР, педагог-організатор |
|
Урочисте вручення свідоцтво про базову загальну середню освіту. |
Червень |
9 |
Уміння вчитися впродовж життя |
ЗДВР, педагог-організатор |
|